Res med Kalmar Golfklubb i Höst!

Varmt välkommen att boka din plats på Kalmar GKs golfresa till La Sella. La Sella Golf Resort ligger på Costa Blanca, mellan Alicante och Valencia. På resorten finns flera restauranger bl.a. en fantastisk thairestaurang, barer, gym, utomhuspool och ett välutrustat SPA. Närmaste byarna Denia o Jaeva är två spanska pärlor med mysig atmosfär och fantastisk strand. Vi spelar all vår golf på La Sellas 27 hålsbana. Banan som är designad av José Maria Olazábal ligger i
direkt anslutning till hotellet. Här spelar vi golf bland lundar av oliv-, apelsin- och mandelträd, i en betagande omgivning av skog och vackra berg. De tre härliga slingorna, som är namngivna efter de olika vindar som råder i området, sträcker sig ut över landskapet och omges av naturreservatet Montgó med dess pinjeträd och kullar. Slingorna heter Llebeig, Gregal och Mestral, tre välsköttaroliga slingor, med karaktär av en parkbana. La Sella har också utmärkta träningsområden och nytt för i år ett nydesignat närspelsområde. Vi varvar träning och spel på banan under leding av våra duktiga tränare Anna-Karin Kjellberg & Magnus Andersson. En lärorik och rolig vecka väntar oss på La Sella!

7 nätter på 5* Marriott La Sella Golf Resort med del i dubbelrum

7 Oktober - 14 Oktober 2021

Frukostbuffé alla dagar
Middag, inklusive dryck, alla dagar. Begränsat urval och antal.
5 golfrundor på La Sella Golf Club
Golfträning med Anna-Karin Kjellberg & Magnus Andersson
Transfer Alicante flygplats – La Sella t/r
Hyrvagn
Fritt gym
1 entré till SPA avdelningen

Pris per person 13 400: -

Tillägg:
Flyg Växjö – Alicante inkl. golfbag t/r Från 3 930: -
Enkelrumstillägg 2 880: -

Begränsat antal platser!

Anmälan senast den 1 augusti till
viktoria@onetravel.se

Fri avbokning gäller vid avbokning före inbetald anmälningsfaktura. Läs mer om resan och ev.
restriktioner på grund av Covid-19 på onetravel.se

Prel. flygtider med Ryan Air:
07 okt Växjö – Alicante 20:00 – 23:30
14 okt Alicante – Växjö 16:00 – 19:30