Bli partner med Kalmar Golfklubb

Att ingå ett partnerskap med Kalmar Golfklubb är mer än en investering i golf – det är ett strategiskt grepp för att förstärka dina kundrelationer, öka ditt företags synlighet och stärka dess varumärke genom att associeras med en av Sveriges mest välrenommerade golfklubbar. Dessutom: Genom att bli partner stärker du inte bara ditt företag utan även Kalmar GK:s juniorverksamhet, där du bidrar till att odla framtidens talanger och ledare.

Partnerpaket

Det finns fyra olika färdiga partnerpaket att välja mellan. Oavsett vilket paket du väljer så tjänar du mellan 15-50% jämfört med värdet vid separata köp. Ditt paket kan givetvis utvecklas med olika tillval så se paketen som något att utgå ifrån och lägg till det du saknar för att få en lösning som passar just dina behov och önskemål.

Kontakta oss idag för att ta reda på hur ett partnerskap kan öppna nya dörrar för ert företag och lägga grunden för en lysande framtid, både på och utanför golfbanan.

Paket 1 Paket 2 Paket 3 Paket 4
Logotyp Entré och hemsida Entré och hemsida Entré och hemsida Entré och hemsida
Spelrätt - 1st 2 st 2 st
Partnernätverk 1 plats 1 plats 3 platser 3 platser
Partnergolfens final - 3 platser 3 platser 3 platser
Inlägg i Sociala Medier - - 1 st per år 1 st per år
Synlighet i nyhetsbrev - 1 st per år 2 st per år 2 st per år
Greenfeebiljetter 10 st 10 st 15 st 30 st
Rangekort 1000 kr 2000 kr 3000 kr 5000 kr
Exponering infoskärm - Två veckor Två veckor Två veckor
Pop up - - Två gånger per år Två gånger per år
Shop - 10% rabatt 10% rabatt 15% rabatt
Möteslokal Ja Ja Ja 6 gånger
Golfbil - - - 20 gånger
Vagnhyra - Ja Ja Ja
Hålskylt - - Ja Ja
Pris 12 000 kr 25 000 kr 40 000 kr 55 000 kr
  Beställ paket 1 Beställ paket 2 Beställ paket 3 Beställ paket 4

Tillval

Vill du sätta lite extra guldkant på ditt partneravtal? Klart du vill! Här listar vi några tillval som kan vara intressanta att komplettera med. Och tveka inte att kom med egna förslag på tillval. Vi är flexibla och strävar efter att tillgodose dig och ditt företag det som du saknar i befintliga paket.

• Spelrätt: 15 000 kr

• Lektionspaket: 6 000 kr

• Greenfeebiljetter: 795 kr/st

• 10 st Lunch: 10% överskott

• Laddning av personbil: kontakta oss

• Profilkläder / produkter: läs HÄR

• Företagsgolf: läs mer HÄR

• Final Partnergolf: kontakta oss

KONTAKTA OSS

Exponering

Vill du synas med ditt varumärke på Kalmar Golfklubb? Vi erbjuder flera olika möjligheter och i mångt och mycket är det bara fantasin som sätter gränserna. Här finns några populära ytor att synas på:

• Golfbil

• Kiosk

• Range

• Laddstolpar

• Hålskylt

Kontakta oss så berättar vi mer om möjligheterna till exponering på Kalmar GK.

KONTAKTA OSS

Kontakta Thomas!

Hör av dig till mig så ska jag hjälpa dig att hitta den bästa lösningen för just dig och ditt företag.
/Thomas Wiklander

Telefon: 0480-472 111