Custom fitting

Utprovning av klubbor - en så kallad Custom Fitting är till för alla kategorier av golfare. Vi tror på att anpassa utrustningen efter varje individ i stället för att individen ska anpassa sig efter utrustningen. Oavsett om du är ny i golfen eller har spelat länge så kommer en väl utprovad klubba att hjälpa dig att spela bättre golf.

I regionens mest välsorterade Studio har du möjlighet att göra en utprovning på hela 6 olika märken. Titleist, Ping, Cobra, TaylorMade, Callaway & Wilson. Givetvis med den senaste teknologin på marknaden och Trackman 4.

Kika gärna på vår video där du dels får se vår fina studio, samt några av de momenten som sker under en utprovning.

Pris 25 min 490 kr – Rekommenderat för utprovning av En klubba

Pris 50 min 890 kr - Rekommenderat för mer än en klubba

Vid köp kostar en 25 min utprovning 290 kr & 50 min 490 kr. Gör du en totalt utprovning på hela bagen och behöver 2 timmar eller mer kostar det totalt 995 kr.

Utprovningen sker med vår utrustningsexpert Jesper Lindgren och du bokar antingen via telefon på 073-5432660 eller utprovning@kalmargk.se

Tänk på att du som medlem alltid har 5 % i bonus på alla dina köp i vår shop.

Har du fler frågor eller funderingar eller vill boka är du varmt välkommen att höra av dig!

Jesper Lindgren
Custom Fitting/Utprovning