Upplev underbar golf intill Kalmarsund

Kalmar Golfklubb erbjuder två omväxlande och natursköna banor som imponerar – Gamla banan och Nya banan. Koppla av med en bit mat på restaurangen med utsikt över havet eller passa på att uppgradera golfutrustningen i shopen. Kalmar Golf Academy erbjuder högklassig träning och det finns bra träningsmöjligheter på range och övningsområden. Kommer du med husbil eller husvagn finns möjlighet till övernattning på ställplatser. Kom och upplev golf på Kalmar Golfklubb!

BO OCH SPELA

Golfpaket

Kalmar är en fantastisk stad. Passa på att uppleva mer än bara golf när du besöker Kalmar. Vi har samarbete med en rad hotell i centrala Kalmar. Kontakta hotell eller camping för boende och greenfeepaket.

Boka golfpaket med övernattning direkt hos de hotell vi samarbetar med. De hjälper dig med både boende och golftider.

Best Western Kalmarsund Hotell: 0480 48 03 80

Calmar Stadshotell Profit hotels: 0480 49 69 00 (nytt spa)

First Camp Stensö: 0480 888 03

Hotell Packhuset:  0480 57 000

Scandic Kalmar Väst: 0480 46 93 00

PARKERING

Ladda din elbil

Det finns åtta uttag för att ladda din personbil. Vi använder appen Mobill som betallösning. Du laddar med egen sladd.

Betala med laddkort

Laddkort beställs på eway.se
Blippa laddkortet
Pris 4 kr /kWh

Betala med Mobill-appen

1. Skriv in zonkod i Mobill-appen
2. Väl uttag och börja ladda
3. Pris anges i appen

Läs mer om Mobill

BO OCH SPELA

Ställplatser

Passa på att sova över på golfklubben med husbil eller husvagn på våra ställplatser med utsikt över både havet och Gamla banan. För bokning kontakta receptionen – reception@kalmargk.se.

Ställplatserna är till för våra golfande gäster och kostar 175 kr/natt.

Som gäst på ställplats har du alltid tillgång till:

- Klubbhus med lounge, dusch, toalett och handdukar.

- Gratis el (ansluts med förlängningssladd)

- Restaurang med fullständiga rättigheter

Kontakta oss om du har frågor

reception@kalmargk.se