Välkommen att hyra golfbil

Du bokar denna via Mingolf alternativt via receptionen. Var alltid uppmärksam på om det råder några särskilda tillfälliga regler kring golfbilar.  För att få hyra golfbil behöver du ha giltigt behörigt körkort och vara 18 år. Använd golfbilen med omdöme precis som i trafiken. Förtäring av alkohol är ej tillåtet i samband med bilkörning. Du ansvarar för ev. skada som uppstår på bilen.

Tack för att du städar ur bilen när du är klar!

PRISER

Golfbil -  500 kr
Golfbil med läkarintyg - 350 kr*

*) Gäller mot uppvisande av läkarintyg alt läkarintyg tillstånd transportmedel som din hemmaklubb registrerat på ditt golf-id